Friday 11 November 2016

rindu mami

Tengah baca buku ni.
Tapi temenung banyak.
Pastu main enset la.
Tula cara belajar aku. Bila nak berubah sa?

Tiba2 rindu mak. Kahkahkah. Macamla duk mesir gayanya. Biala nk rindu jugok!

Kita ni kan ada satu masalah.
Bila dekat susah.
Bila jauh pom susah.

Bila dekat pening dengar mak bleteq. Mak cheq memang suke bleteq. Yela mak sape tak suka kan haha. Kalau aku jadi mak nanti pon konpem ni antara kepakaran aku. (Yeke?)

Tapi bila jauh.....
Rindu pulok.

Walaupun mk tinggal rumah setengah hari pun.
Akan rasa sunyi tak dengar suara mak kita bleteq kan kan haha.
kadang-kadang bila mak gi mana-mana.
Duk tuggu bila mk nak balik yeee. Hahaha . Sebab boring takde orang nak marah2 kita. Wakaka.


Tula masalah aku.

Aku nak study ni.
Doakanla aku qawiy. (Baca : kuat)
Tak qawiy ni.
Rasa nak tidoooo je.
Doakan jangan lupa.


Hari isnin dah start exam.
Ni exam terakhir aku.
Setelah 5 tahun setengah.
Doakan aku ye teman-teman.








No comments:

Post a Comment