Monday 14 November 2016

Esok Last Paper

Assalamualaikum.

Tajuk macam happy kan. Hakikatnya tak tahu la apa yang rasa. Happy tu mesti, tapi jauh di sudut hati, sedih. Sebab esok adalah last paper aku jawab exam sepanjang aku di ipg ni. Lain betul dengan sebelum sebelum ni. Sebelum2 ni last paper tu memang happy dooh la sebab tak sabar nak balik rumah tapi yang ni????

Lain.
Sebab
Esok mungkin kali terakhir perjumpaan kita sebab lepasni semua dah balik negeri masing-masing dan susah dah nak datang terengganu.
Esok saatnya nak say bai2 dan minta maaf hujung rambut sampai hujung kaki
Lima tahun setengah di sini
Mungkin dah banyak salah aku buat
Aku minta maaf yaaaaa


Esok kita jawab fiqh sama-sama dulu.
Fightin untuk last paper.
Lepastu kita nangeh sama-sama okay?
Tapi sis takot sis gelok je esok macam dekat felda residence aritu. Kawan mai peluk aku sambil nangis, aku boleh senyum2 suke2 kihkih. Sebab masa tu rasa lambat lagi kottt nak berpisah.



No comments:

Post a Comment